Spôsob dopravy a platby

Spôsob dopravy a platby

Pri nákupe nad 70Eur je doprava zadarmo.

Momentálne vám ponúkame tieto spôsoby platby za objednaný tovar:

  1. PLATBA PRI DODÁVKE NA DOBIERKU: pri tomto spôsobe platby uhradíte cenu za tovar pri prevzatí kuriérovi alebo na pošte. Pri tomto spôsobe je účtovaný poplatok 1.20€.
  2. PLATBA VOPRED: pri tomto spôsobe platby vám tovar zašleme až po pripísaní ceny za tovar na nasledujúci účetbanka: Tatra Banka, a. s.číslo účtu: SK8411000000002949028009variabilný symbol: číslo vašej elektronickej objednávky
  3. PLATBA CARDPAY: pri tomto spôsobe platby vám tovar zašleme po zaplatení prostredníctvom CardPay  (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.)
    [1] Informácia pre držiteľa karty: Platbu môžete uskutočniť kartou prostredníctvom služby Card Pay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky). Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou na svete. Prvým krokom je vyplnenie objednávkového formulára, kde uvediete svoje osobné údaje a potvrdíte druh a množstvo objednaného tovaru. (Každá objednávka by mala obsahovať: kontaktnú osobu, telefónne (faxové číslo), presný popis tovaru, počet kusov a spôsob platby prip. iné informácie okrem údajov o karte!!!). Následne po kliknuti na tlačítko Zaplatiť budete presmerovaný na internetovú stránku Tatrabanky, na ktorej v chránenom prostredí zadáte údaje o karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) a potvrdíte sumu v EUR. Následne dostanete notifikáciu o úspešnej realizácii platby.Za tieto spôsoby platby si neúčtujeme žiadne poplatky.

Momentálne umožňujeme vybrať si tieto možnosti dopravy :

Pri nákupe nad 70Eur je doprava zadarmo.

1. Osobný odber (bez poplatku) 0,00 € – Ihneď ako bude tovar pre Vás pripravený, Vás budeme informovať pomocou emailu, sms alebo telefonicky. Pred vyzdvihnutím si treba telefonicky dohodnúť presný čas vyzdvyhnutia na číslo +421 908 561 961 ,následne si ho môžete prísť vyzdvihnúť do našeho sídla v Ráztočne. Za tovar objednaný cez internetový obchod je možné platiť len prevodom alebo kartou cez internet!

2. Slovenská pošta (platba vopred prevodom na náš účet, kreditnou kartou – Cardpay) 2,90 € –  Po dokončení objednávky Vám automaticky zašleme mailom platobné údaje. Po uhradení a pripísaní sumy na náš účet (zvyčajne 1-2 pracovné dni), alebo pri zaplateni  cez Cardpay Vám bude tovar odoslaný slovenskou poštou. Platíte len poštovné 2,90 €.

3.Slovenská pošta – dobierka (platíte na pošte pri doručení) 4,10 € –  Objednaný tovar Vám odošleme a budete ho platiť poštárke alebo na pošte pri jeho prevzatí. Platíte poštovné, balné a dobierku spolu 2,90 € plus dobierka 1,20  € .

4. Poštový kuriér – dobierka (platba pri doručení) 6,10 € – Objednaný tovar Vám pošleme kuriérskou službou Poštový kuriér  a zaplatíte ho pri prevzatí. Kuriér v deň doručenia zvyčajne telefonuje a dohodne si s Vami čas doručenia. Tovar doručí priamo k Vám domov. Platíte poštovné 4,90 € a dobierku 1,20 € spolu je to 6,10 €. Čas doručenia a ani či Vám bude vo vašom meste kuriér telefonovať vopred nevieme ovplyvniť. Hneď ako Vám balíček zabalíme, emailom Vám pošleme číslo balíčku, podľa ktorého si môžete sledovať kde sa Váš balíček nachádza, prípadne si môžete dohodnúť iný termín a čas doručenia. Pohyb vnútroštátneho balíčku môžete sledovať na stránke spločnosti  Poštový kuriér.

5. Kuriér – platba vopred prevodom alebo kreditnou kartou -Cardpay 4,90 € – Po dokončení objednávky  Vám automaticky zašleme mailom platobné údaje. Po uhradení a pripísaní sumy na náš účet (zvyčajne 1-2 pracovné dni), Vám bude zaslaný tovar. V pripade ,že tovar zaplatite kreditnou kartou expedujeme zvyčajne do jedného dňa. Objednaný tovar Vám pošleme kuriérskou službou Poštový kuriér. Kuriér v deň doručenia zvyčajne  telefonuje a dohodne si s Vami čas doručenia. Tovar doručí priamo k Vám domov. Platíte len poštovné 4,90 €. Čas doručenia a ani či Vám bude vo vašom meste kuriér telefonovať vopred nevieme ovplyvniť. Hneď ako Vám balíček zabalíme, emailom Vám pošleme číslo balíčku, podľa ktorého si môžete sledovať kde sa Váš balíček nachádza, prípadne si môžete dohodnúť iný termín a čas doručenia. Pohyb vnútroštatného balíčku môžete sledovať na stránke spločnosti  Poštový kuriér.

Ak by ste mali záujem o inú dopravu, alebo platbu informujte sa emailom alebo telefonicky budeme sa snažiť Vám vyhovieť.

Postup pri nakupovaní

1. Nájdenie tovaru o ktorý máte záujem – môžete priamo zadať názov tovaru do vyhľadávača, alebo ho nájsť ručne v kategórii v ktorej sa nachádza, ak tovar nájdete môžete si ho pridať do košíka. Tovar sa Vám v  vloží do košíka. Ak kliknete na obrázok produktu, otvorí sa Vám detail tovaru s podrobnejším popisom. Takto postupujte kým v košíku nebudete mať všetok tovar o ktorý máte záujem. Pri kliknutí na košík si môžte ľubovoľne menit množstvo vybraného tovaru.

2. Dokončenie objednávky – prejdite do nákupného košíka kliknutím na košík . Skontrolujte si obsah košíka, či sa v ňom nachádza tovar,o ktorý máte záujem a či je v správnom množstve. Kliknite na pokračovať v objednávke (krok 2/3). Dostanete sa na výber dopravy . Zvoľte si spôsob dopravy  pre vami vybraný tovar.Ak je tam aj dobierka v ďaľšom kroku sa dá zrušiť alebo potvrdiť.  Kliknite na pokračovať v objednávke (krok 3/3). V tomto kroku sa dá zvoliť spôsob platby a dopravy . A zároveň sa dostanete do zadávania údajov potrebných pre doručenie tovaru.

3. Zadanie údajov pre doručenie, ak máte už registráciu môžte sa prihlásiť  a polia vo formuláry budú predvvplnené, ak ešte nemáte registráciu  vypíšte, prosím správne potrebné údaje a na konci si môžte ak chcete vytvoriť registráciu zvoľte „Vytvoriť účet“ . Môžete si zadať inú adresu na doručenie ako je kontaktná/fakturačná. Ak ste všetko správne vyplnili, Všetko si ešte raz prekontrolujte. Ak je všetko v poriadku, potvrďte ,že súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami (ak ste ich predtým nečítali, urobte tak) a kliknite na odoslať a dokončiť objednávku.

4. Potvrdzovací email – po odoslaní objednávky by Vám mal do 10 min. prísť potvrdzovací email s nášho automatizovaného systému, ktorý bude obsahovať všetky údaje, ktoré ste zadali pri objednávaní spolu zo zoznamom objednaného tovaru. Tiež obsahuje platobné údaje ak ste si zvolili platbu vopred. Ak budete chcieť niečo zmeniť, alebo objednávku zrušiť urobte tak čím skôr, pretože po zabalení a expedovaní to už nebude možne!

V prípade ak Vám nepríde potvrdzovací email o úspešnom vytvorení objednávky v našom systéme, skontrolujte prosím predtým ako nás budete kontaktovať, či ste zadali správnu emailovu adresu, potvrdili, že súhlasite s obchodnými podmienkami a či sa emailnáhodou nenachádza v nevyžiadanej pošte (v tzv. SPAM priečinku) Vášho emailového klienta (Outlook, Thunderbird atď.) alebo webmailu (gmail, seznam, zoznam atď.).